Senin

Suck-it 26 - Aku adalah aku

Tak ada cinta takkan mati
Hari-hari kan ku nikmati
Walau sendiri tak peduli,aku adalah aku


Sambut mentari bersinar lagi,iringi hati di rundung sunyi
Tanpa kekasih ku tak peduli,hanya ambisi hangati hari......

Bebaskan saja semua,kemana ku melangkah.....

reff :

Tak ada cinta takkan mati
Hari-hari kan ku nikmati
Walau sendiri tak peduli,aku adalah aku
Takkan pernah rasakan sepi
Masih ada teman disini
Yang kuatkan aku berdiri,aku adalah aku


Sambut mentari bersinar lagi,iringi hati di rundung sunyi
Tanpa kekasih ku tak peduli,hanya ambisi hangati hari......

Bebaskan saja semua,kemana ku melangkah.....


reff :

Tak ada cinta takkan mati
Hari-hari kan ku nikmati
Walau sendiri tak peduli,aku adalah aku
Takkan pernah rasakan sepi
Masih ada teman disini
Yang kuatkan aku berdiri,aku adalah aku


0 komentar:

Posting Komentar

 

尺ㄩ从人㈠ 与人ㄚ人 Published @ 2014 by Ipietoon